سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از خدا بترسید ، ترسیدن وارسته‏اى که دامن به کمر زده و خود را آماده ساخته ، و در فرصتى که داشته کوشیده و ترسان به راه بندگى تاخته و نگریسته است در آنجا که رخت بایدش کشید و پایان کار و عاقبتى که بدان خواهد رسید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :12
کل بازدید :73691
تعداد کل یاداشته ها : 149
103/2/9
7:40 ص

 

در این مطلب انواع مدل مو پسرانه و مردانه با اسم جدید 96 و مدل مو پسرانه و مردانه با اسم گرداوری شد

انواع مدل مو پسرانه و مردانه با اسم جدید 96

همیشه جدیدترین ها می تواند چهره و ظاهر شما را به روز تر جلوه دهد مثل انتخاب مدل مویی که سالهای اخیر برای آقایان پیشنهاد می شود. درست است که همیشه به آرایشگرمان اعتماد می کنیم و از او می خواهیم که مدلی را که به فرم صورتمان می آید، بزند اما گاهی هم دوست داریم که جدیدترین و محبوب ترین مدل ها را امتحان کنیم. با شروع سال جدید، شاید شما هم بخواهید که تغییراتی به صورت خود دهید. اگر تمایل دارید که با جدیدترین مدل های موی مردانه آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

راک

 مدل مو پسرانه و مردانه راک

اگر سبک راک را می پسندید، حتما از این مدل مو هم خوش تان خواهد آمد. اما این مدل نیاز به صبوری دارد، به این علت که شما باید برای درست کردن آن، زمان زیادی را در مقابل آینه بگذرانید. اگر به این مدل علاقه دارید، هنگام کوتاه کردن موها، از آرایشگرتان بخواهید که قسمت بالای موهایتان را کمتر کوتاه کند. این مدل مو شما را  فردی مدرن و به روز نشان می دهد.

 

آلمانی

مدل مو آلمانی

یکی دیگر از مدل موهایی که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد، مدلی است که در آن بالای موها بلند و پهلوها خالی است. این مدل را برای پسران جوانی که صورتهای گرد و پر و موهای خیلی صافی دارند توصیه می شود چرا که موهای کوتاه دو طرف صورت بر کشیدگی چهره آنها اضافه خواهد کرد.

 

عقابی

مدل مو عقابی

در این مدل مو اطراف سر نسبتا خالی و بالای سر بلند است. تنها تفاوت اش با مدل قبلی در این است که در این مدل موهای بلند به سمت بالا شانه می شود، در حالی که در مدل قبلی موها خوابیده است.

 

چتری

مدل مو چتری

برای این مدل، کافی است که قسمتی از موهایتان را روی پیشانی بریزید. این مدل مو به برخی از آقایان، به خصوص آنهایی که فرم صورت مثلثی شکل دارند، می آید.

 

فرق کج

مدل مو فرق کج

این مدل مو، یکی از ساده ترین مدل موهاست که به تمام آقایان می آید. به بیان دیگر، آقایان با هر فرم صورتی می توانند این مدل را امتحان کنند. محبوبیت این مدل به سالها قبل باز می گردد. اگر شما هم دوست دارید که آن  را امتحان کنید، از آرایشگرتان بخواهید که قسمت بالای سرتان را کمتر کوتاه کند. برای درست کردن این مدل، موهایتان را با کرم مو کمی چرب، سپس آن را با شانه به یک طرف هدایت کنید.

 

حجیم ساده

مدل مو حجیم ساده

این مدل مو برای آقایانی که موهای پر پشتی در قسمت جلوی سر دارند، مناسب است. در این مدل دیگر احتیاجی نیست که از حجم موهایتان کم کنید. موهایتان را به سمت بالا شانه کنید و بگذارید که مو حالت طبیعی خود را حفظ کند.

 

تن تنی

مدل مو تن تنی

این مدل را بیشتر برای پسران نوجوان پیشنهاد می‌کنیم زیرا در این مدل تمام موها از پشت سر تا جلو کوتاه و کاملا خورد خواهد شد و تنها در قسمت جلو یا همان بالای پیشانی کمی ‌از بقیه نقاط بلندتر است و به سمت بالا شانه می شود. در صورت داشتن پیشانی بلند آن را کمی ‌به سمت جلو مایل کنید.

 

تیغ تیغی

مدل مو تیغ تیغی

شاید بگویید که این مدل هیچ جذابیت خاصی ندارد اما برای آقایانی که فرم صورت مربعی یا بیضی دارند، بسیار مناسب است و چهره شان را از این رو به آن رو خواهد کرد. برای این مدل لازم است که کمی از قسمت بالای موهایتان را بلندتر از پهلوها  بزنید. سپس آن را به صورت تیغ تیغی حالت داده و به سمت بالا هدایت کنید.

 

مکعبی

مدل مو مکعبی

این مدل مو در میان آقایانی که موهای ضخیم و وز دارند، مجبوبیت خاصی دارد. برای درست کردن آن، لازم نیست شما کاری بکنید، کافی است از آرایشگرتان بخواهید تا موهایتان را حالت مکعبی کوتاه کند.

 

منبع: برترین ها


96/1/12::: 11:11 ع
نظر()
  
  

 

در این مطلب آموزش بافت مو ، تصاویر مراحل بافت موی جدید آماده شده است

 

بافت مو در مدلهای مختلف هرکدام زیبایی خاصی به موهایتان می دهد ، اینکه این کار را در منزل خودتان انجام دهید لذت بیشتری خواهد داشت پس آموزش بافت مو را دنبال کرده تا بتوانید به درستی یک بافت موی زیبا تکمیل کنید. بافت موی هلندی بافتی است که دور سر زده می شود که در این بخش قصد داریم آموزش مرحله به مرحله آن را برایتان داشته باشیم.

 

مراحل آموزش بافت موی جدید

 

مرحله اول: موها را به یک سمت یک طرفه کنید.

بافت موی هلندی بافتی است که دور سر زده می شود‎

آموزش بافت مو ، تصاویر مراحل بافت موی جدید

 

مرحله دوم: یک ردیف از موها را از قسمتی که فرق باز کرده اید در دست بگیرید.( می توانید چتری ها را بالا بدهید یا جدا کنید تا روی صورت بیفتد.)

آموزش مرحله به مرحله بافت موی

 

مرحله سوم: دسته مویی که جدا کرده اید را به 3 قسمت تقسیم کنید تا بافت را شروع کنید.

آموزش مرحله به مرحله بافت موی

 

مرحله چهارم: اکنون بافت هلندی را شروع کنید. درست مثل تصویر بالا دسته شماره 1 را زیر دسته شماره 2 قرار دهید. اکنون دسته شماره 22 در وسط قرار گرفته است.

آموزش بافت مو

 

مرحله پنجم: دسته شماره 3 را زیر دسته شماره 1 قرار دهید.

آموزش بافت مو

 

مرحله ششم: هر سه دسته را با دست چپ نگه دارید. (شماره 1 را با انگشت کوچک، شماره 3 را با انگشت انگشتری و شماره 22 را با انگشت میانی) سپس با انگشت اشاره دست راست یک دسته مو از بالای چتری جدا کنید.

بافت مو

 

مرحله هفتم: این دسته جدید را به دسته شماره 2 وصل کنید.

بافت مو

 

مرحله هشتم: دسته شماره 2 را زیر دسته شماره 3 قرار دهید.

بافت مو دخترانه

 

مرحله نهم: اینجا تفاوت بافت هلندی کاملا مشخص می شود. حواستان باشد که موی بیشتری نسبت به دسته های قبلی برای اضافه کردن به دسته شماره 11 جدا نکنید. دسته شماره یک را زیر دسته شماره دو قرار دهید.

بافت مو دخترانه

 

مرحله دهم: مراحل 5 تا 7 را تکرار کنید. همچنان که بافت را جلوتر می برید می توانید دسته موهای بیشتری اضافه کنید تا بافت ضخیم تر شود.

بافت مو ساده

 

مرحله یازدهم: وقتی به پشت گوش ها نزدیک می شوید بافت را بالا بگیرید تا ظاهر شلوغ تری به خود بگیرد. همچنان مراحل 5 تا 77 را ادامه دهید.

بافت مو ساده

بافت مو ساده

 

مرحله دوازدهم: همچنان که به پشت سر نزدیک می شوید دسته موهای ضخیم تری به دسته های بافت اضافه کنید و بافت را به سمت تاج سر نزدیک تر کنید تا بافت شلوغ تر شود.

تصاویر مراحل بافت موی جدید

تصاویر مراحل بافت موی جدید

نکته: یادتان نرود که فقط از پایین سر به دسته ها مو اضافه کنید.

 

مرحله سیزدهم: وقتی به پایان بافت رسیدید دنباله موها را بافت ساده بزنید تا بافت مو هلندی ثابت بماند و بتوانید یک گل شلوغ دربیاورید.

تصاویر مراحل بافت موی جدید

 

مرحله چهاردهم: دسته مویی که به بافت اضافه نکرده اید را با دست چپ بگیرید. در حالی که دنباله بافت را با دست راست نگه داشته اید.

مراحل بافت موی جدید

 

مرحله پانزدهم: اکنون این دو دسته مو را به هم وصل کنید.

مراحل بافت موی جدید

 

مرحله شانزدهم: موها را با کش ببندید.

آموزش مرحله به مرحله بافت موی

 

مرحله هفدهم: کش را دور مو بپیچانید تا محکم بسته شود و موها را به صورت شلخته جمع کنید.

آموزش مرحله به مرحله بافت موی

 

مرحله هجدهم: همچنان کش را دور موهای جمع شده بپیچانید تا محکم ثابت بماند.

آموزش بافت مو

آموزش بافت مو

 

مرحله نوزدهم: با استفاده از گیره موهای جمع شده را روی سر ثابت کنید.

بافت مو

 

مرحله بیستم: در نهایت به موها اسپری بزنید تا کاملا ثابت و محکم بماند. اکنون آماده رفتن به مهمانی هستید.

 

منبع : بدونیم


  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >