سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که حضرتش روزى میان یاران خود نشسته بود . زنى زیبا بر آنان بگذشت و حاضران دیده بدو دوختند . پس فرمود : ] همانا دیدگان این نرینگان به شهوت نگران است و این نگریستن موجب هیجان . پس هر یک از شما به زنى نگرد که او را خوش آید با زن خویشش نزدیکى باید ، که او نیز زنى چون زن وى نماید . [ مردى از خوارج گفت خدا این کافر را بکشد چه نیک فقه داند . مردم براى کشتن او برخاستند ، امام فرمود : ] آرام باشید ، دشنام را دشنامى باید و یا بخشودن گناه شاید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :11
کل بازدید :73739
تعداد کل یاداشته ها : 149
103/2/16
8:1 ع

گوجه فرنگی و رابطه ی آن با سلامت پوست صورت گرداوری شد

 

گوجه فرنگی و رابطه ی آن با سلامت پوست صورت

 

همانطور که می دانید گوجه اغلب به عنوان یکی از رایج ترین صیفی جات برای مصارف روزانه در غذاها و به صورت خام مصرف می شود ، اما شاید به خواص درمانی آن توجه کمتری داشته باشیم. یکی از بارزترین خواص درمانی که همه ی ما با آن آشنا هستیم ، تأثیر گوجه فرنگی بر پیشگیری از ابتلا به بیماری های پروستات در مردان می باشد ، اما در کنار آن مصرف گوجه فرنگی می تواند تأثیر بی نظیری بر روی سلامت پوست صورت ما نیز داشته باشد.

یکی از شایع ترین مشکلات در ارتباط با پوست صورت وجود جوش های ریز و درشت بر روی آن می باشد. این جوش ها معمولا به علت چربی زیاد در پوست صورت شما پدید می آید. پس باید از طریقی این چربی را کاهش دهید. یکی از راه حل های مهم و مفید استفاده از گوجه فرنگی خام یا آب گوجه فرنگی می باشد. این ماده را بر روی جوش های خود قرار دهید و با کمی ماساژ به نفوذ آن بر روی پوست کمک کنید . پس از گذشت یک ربع فاصله زمانی می توانید پوست خود را بشویید. در روز چند بار این کار را انجام دهید تا پس از مدتی با تأثیر گوجه فرنگی بر روی رفع جای جوش آشنا شوید.

گوجه فرنگی دارای مواد آنتی اکسیدان است که می تواند اکسیدان ها و مواد شیمیایی در هرجایی از بدن را نابود گرداند. یکی از مهم ترین اعضای بدن که از نظر ظاهری اهمیت زیادی برای ما دارد ، پوست صورت می باشد. نه تنها گوجه فرنگی بلکه دانه های موجود در آن هم می تواند به زیبایی و شفاف شدن پوست صورت ما کمک شایانی کند. اگر زمان زیادی ندارید ، حتما قبل از خواب یک گوجه فرنگی را به دو نیم تقسیم کرده و آن را بر روی پوست صورت خود قرار دهید ، صبح روز بعد با اثرات جادویی آن مواجه خواهید شد.


  
  

تأثیر زنجبیل بر لاغری شکم گرداوری شد

 

تأثیر زنجبیل بر لاغری شکم

 

زنجبیل یکی از طعم های تند اما دوست داشتنی است که در انواع شیرینی ها ، چای ها و . . . کاربرد دارد. خواص بی نظیر زنجبیل بر هیچ فردی پوشیده نیست ، بخصوص در افرادی که سابقه سوزش های سر دل را دارند مصرف این گیاه همانند یک آب بر روی آتش اثربخش خواهد بود. اما زنجبیل با اثرات دیگر خود هم همچنان شهرت جهانی دارد و یکی از مهم ترین آنها تأثیر زنجبیل بر روی لاغری می باشد.

برآمدگی و چاقی های موضعی اغلب در ناحیه ی شکم و پهلوهای فرد یکی از عذاب آورترین صحنه هایی است که او در هنگام نگاه کردن به آینه در بدن خود می بیند. او نمی تواند با کم کردن غذای روزانه ی خود و تحمل سختی فراوان به کاهش این چاقی ها برسد ، اما می تواند با مصرف مواد گیاهی در لابلای وعده های یک روز خود به کاهش آنها بپردازد. تنها گیاهی که می تواند بدون عوارض به لاغری چربی های شکم شما کمک کند ، در حقیقت مصرف زنجبیل خواهد بود. این گیاه هم به صورت ریشه ، هم به صورت پودر و . . . وجود دارد که بر حسب نیاز و توانایی خود می توانید هریک از آنها را تهیه نمایید.

معمولا یکی از راحت ترین روشهای استفاده از زنجبیل برای لاغری شکم و رفع چربی های موضعی چای زنجبیل است. همچنین دمنوش گیاه زنجبیل با ترکیب مواد طعم دهنده ی دیگر تا حدود زیادی اثربخش است. زنجبیل با خاصیت چربی سوزی که در خود دارد پس از چند وعده مصرف می تواند لبخند رضایت را بر روی لبان شما پدید آورد . شاید شما متوجه نشوید اما با گذشت چند هفته زنجبیل کار خود را در درون بدن شما انجام داده و نتیجه ی آن کاهش ساز شکم (بخصوص شلوار) و تو رفتگی پهلوها و شکم است. در کنار مصرف زنجبیل برای لاغری شکم ، ورزش را فراموش نکنید.


  
  
<      1   2