سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند بهترین شاعران کیست ؟ فرمود : ] شاعران در میدانى نتاخته‏اند که آن را نهایتى بود و خط پایانش شناخته شود ، و اگر در این باره داورى کردن باید پادشاه گمراه را این لقب شاید ( امرء القیس مقصود اوست . ) [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :1
کل بازدید :73667
تعداد کل یاداشته ها : 149
103/2/5
6:54 ع

درمان بیماری آرتریت گرداوری شد

درمان بیماری آرتریت

 

بیماری آرتریت بیماری است که می تواند به سیستم اسکلتی بدن به شدت آسیب برساند و یکی از مهم ترین ویژگی ها یعنی حرکت را از شما بستاند.  دلایل متنوعی برای این بیماری در نظر گرفته شده که بر اساس این دلایل تشخیص نیز متفاوت خواهد بود. گاهی اوقات نیاز است تا آزمایشاتی از فرد گرفته شود و در این شرایط می توان به علت دقیق این بیماری نیز پی برد. آشنایی با درمان آرتریت تا حدودی می تواند ما را با واقعیت هایی از آن آشنا کند.

در بیماری های مختلف پیشگیری اولین گام قبل از درمان می باشد ، اما متأسفانه بیماری آرتریت هیچ گاه از قبل به شما خبر نمی دهد و بر همین اساس نمی توان راهی را برای پیشگیری از این بیماری مدنظر خود قرار داد. یکی از مهم ترین جنبه های ضعف در این بیماری در حقیقت به همین نکته اشاره دارد که بیماری آرتریت یک بیماری خاموش می باشد که باید با اولین نشانه های بیماری آشنا باشید و به سرعت آنها را تشخیص دهید.

در رابطه با نحوه درمان بیماری آرتریت در حال حاضر درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد ، اما با یک سری از روش ها می توان تا حدودی از درد کاست و به بهبود علائم آن کمک کرد. بیماری آرتریت بیماری است که می تواند خود را در طی حملاتی که هر چند وقت یکبار رخ می دهد به شما ثابت کند و بنابراین با محدود شدن این بیماری تصور نکنید که آرتریت به صورت کامل در شما از بین رفته و هیچ بیماری دیگر وجود ندارد ، در حالی که با تأثیر خود همراه است و تنها با استفاده از روش های تسکین دهنده درد می توانید از فشار آن بر روی حرکت خود بکاهید.

برای آنکه بتوانید درمان ایده آلی را انجام دهید باید کمی صبر و حوصله داشته باشید. معمولا در ابتدا برای وجود یا عدم وجود عوامل عفونی و خود ایمنی بودن یا نبودن بیماری آزمایشی از شما گرفته می شود. سپس در مرحله ی بعدی نیاز است تا عکسی از مفصل شما به ثبت برسد. این عکس نشان می دهد که وضعیت مفصل شما به چه صورتی خواهد بود. پزشک با این شرایط درمان دارویی و یا عمل جراحی را به عنوان بهترین درمان ها برای شما در نظر می گیرد. البته وسایل کمکی و طبی هم وجود دارند که می توانند به سرعت بخشیدن در روند درمان کمک نمایند.


96/11/16::: 7:40 ص
نظر()