سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها را روى آوردن و روى برگرداندنى است اگر دل روى آرد آن را به مستحبات وادارید ، و اگر روى برگرداند ، بر انجام واجبهاش بسنده دارید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :0
کل بازدید :73615
تعداد کل یاداشته ها : 149
103/1/10
4:27 ع

درمان طبیعی خونریزی از معده گرداوری شد

درمان طبیعی خونریزی از معده

 

خونریزی از معده به علل مختلفی رخ خواهد داد ، اما یکی از مهم ترین علل موجود برای خونریزی از معده وجود زخم های داخل معده می باشد. هر یک زخم در داخل معده پس از تورم و پیشرفت با خونریزی همراه می باشد که همواره برای درمان آن باید تدابیر لازم در نظر گرفته شود. اما در مراحل ابتدایی با مصرف برخی از مواد گیاهی می توان به صورت کاملا طبیعی از وخامت زخم ها جلوگیری نمود و به شیوه ای مناسب آنها را درمان کرد.

از نظر بسیاری از پزشکان طب سنتی در افرادی که بیماری سوزش معده یا در شرایط وخیم تر زخم معده وجود دارد ، مصرف غذاهای فست فود و بسیار چرب باید در حد اعتدال انجام شود تا زمانی که شما مصرف غذای خود را در حد متعادل قرار ندهید قطعا اسید معده و مشکلات مربوط به خونریزی معده شما بهبود نخواهد یافت. بهتر است از غذاهای بسیار سبک و حاوی مواد مغذی همچون فرنی و آش جو بهره ببرید. استفاده از روغن زیتون برایط طبخ غذا و همچنین استفاده از آن برای ریختن به صورت خام در سالاد و . . . یکی از راه حل های بسیار خوب برای رفع علائم خونریزی می باشد.

اگر هنوز در مراحل ابتدایی هستید و تنها سوزش بر سر معده ی خود احساس خواهید کرد بهتر است که در کمترین زمان ممکن مقداری زنجبیل را تهیه نموده و آن را مصرف نمایید. همچنین مصرف سبزیجاتی همانند نعناع با غذا برای رفع نفخ و سوزش سر دل شما و همچنین پیشگیری خونریزی از معده مفید خواهند بود. یکی دیگر از گیاهان شفابخش برای رفع علائم مربوط به بیماری های معده استفاده از دمنوش رازیانه می باشد. هیچگاه پس از مصرف غذاهای سنگین دراز نکشید و تا زمان هضم غذای خود راه رفتن آرام را به جای استراحت تجربه نمایید.


96/7/26::: 6:27 ص
نظر()